Alltså...

Vissa av de anonyma kommentarerna stör jag mig på och blir riktigt upprörd över.
Som denna t ex: "det är inte farligt att skära i eller av en blodådra. bara man stoppar blodet . och det är väldigt vanligt att man skär upp kanterna på gamla sår och sedan syr dem."
Tror anonym att jag är en idiot?
Klart som fan det inte är farligt om man stoppar blodet. Men det är ju grejen med att skära (för min del). Man vill inte stoppa blodet. Därför är det "farligt" som läkarna kallar det.
Och att sy ihop kanterna? Ärligt talat anonym, jag är inte dum i huvudet. Jag vet redan. Du behöver inte påpeka sånna petitesser. Jag är inte en idiot. Jag har faktiskt en hjärna och egna erfarenheter.
Och ja; jag överreagerar för minsta lilla. Jag är en känslig person. Överkänslig.

Nåväl.
Akutteamet var här förut. De var läskiga. De var jävligt läskiga faktiskt. Stirrade och hade sig. De kommer i helgen någon mer gång, fast andra personer än de som var här idag givetvis.
Och imorgon ska jag till Vänerviken för att besöka min läkare på BUP. Efter det ska jag, mamma och syster samt Tex fika på en uteservering. Kommer bli mysigt!

På lördag är det Adept kl 23 i Folkets Park om Bambi hänger med. Så kan jag hälsa och säga hej till Muff också! :3
Hoppas på sol och fint väder då.

Aja nu ska jag logga ut härifrån.
Vi hörs imorgon!
Muff

I'll be there!

Ska bli trevligt att få träffa dig, för du är en så bra människa. <3

Emma

åh, hatar sånna där som stirrar, typ som om man inte vore en människa. hoppas det kan bli bra ändå.

ska troligtvis också till folkets park på lördag, kanske ses vi! <:

Alice

Hej stjärnan.

Kan du logga in på msn ikväll?

Eller smsa om du ser det här, inte säkert att jag orkar med datorn.

Känner att vi glider isär, och just nu skulle jag behöva dig att prata med. Puss och så.

Fanniii

Emelie, snälla skriv ett inlägg igen så jag vet att du fortfarande är med oss. Jag blir rädd att något hänt dig när du säger att du ska skriva imorgon men fortfarande inte gjort det på två dagar. Visst du kanske inte orkar, men det är inte likt dig att inte skriva något överhuvudtaget. En teori skulle ju vara att dom skulle ha lagt in dig igen, men jag vill inte chansa. Snälla hör av dig så fort du ser det här.



Saknar dig så Emelie, jag älskar dig ♥




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info