Utvärdering

Jag har inte sagt ett ord på hela kvällen, bara mumlat till svar när någon tilltalat mig.
Socialfobin har växt sig större och jag har suttit livrädd hela dagen.
Har hjälp till massor också, med att vara servitris både in och ut med disken samt gjort dricka, snittar och burit fram alla saker som ska av och fram hela jävla tiden.
Är sjukt trött och vill egentligen bara sova, men jag känner redan att jag inte ens orkar sova.

Tommy har lovat en belöning ifall jag och Kimona gjorde bra ifrån oss idag, och jag hoppas det jag och hon räckt nog. Jag behöver pengar, om det nu är det. Men man vet aldrig.

På måndag ska jag och syster till Överby köpcenter för att köpa blekning och kolla rean lite till, men jag är som sagt pank så det blir ingenting till mig. Önskar jag får pengar och att den jackan på Cubus finns kvar för då köper jag den utan tvekan. Blev sjukt ledsen på H&M som bara hade kvar min fina leopardjacka i storlek 34 och 36. Hello, alla är skinny längre.
Jag har faktiskt haft både 34 och 36 och 38 och 40 och 42 och gud vet vad mer. Men jag ska fan bli smal igen, det ska jag.

Aja. Det var mitt klagomål för dagen.
Bambi

Hoppas att han ger er belöningen! ;o

Nellie

Du är vacker precis som du är <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info