Snakebites

Firefox får lagg och laddar upp tre av samma inlägg, varav ingen kommenterat någon av dem <:
FETT GÖTT JU!
Emelies blogg har kommentarstorka och vill göra om den men vet inte om hon riskerar att förlora en såpass bra design. Vi får se. I så fall vet jag hur jag vill ha den.

Nej vet ni vad? Jag somnade vid datorn förut. Sen dess har jag sovit. På något mystiskt vis hamnade jag i sängen också. Och mamma påstår att jag pratar i sömnen. Kan det vara så så vore det ack för sorgligt. Mina drömmar är inga bra drömmar, som sagt. Mardrömmar med en hög dos av weirdness.

Och hallå? Sköter jag skolan så får jag pierca snakebites! Alltså mamma var helknasig. Hon trodde snakebites bara var när man har ring i läppen, inte plupp. Så plupp it is, men det blir awesome det med! Ska ha fina svarta pluppar och kanske sånna där spetsiga vad de nu kan heta, hihi.
Jag blev as glad, så vi får se när Göteborg och TRIBE väntar på oss!

Alltså jag har hittat världens grymt snyggaste blogg och brud; thoughtsinreverse.blogg.se
Alla borde kolla in henne, hon har typ världens snyggaste blogg och den inspirerar mig till min egna design jag tänker på.
Ska nog köra på en liten udda design då, typ grunge blandat med färg. Rosa och blått och gult. Kan bli kanoners!
Eller helt jävla fail, haha.

Men men, nu ska jag lyssna på musik och kanske uppdaterar sen.
Ha det bra, vi hörs!
ELIOTT

SV: Tack! Hmm, jag minns inte riktigt, koden är ju ursprungligen från designadinblogg.se eller vad sidan heter. Sen har jag bara ändrat fonterna lite :>

ELINA

Amenoj man tackar för komplimangen :D:D

t a k a i ♥

- skribent på http://takai.blogg.se/

tack vare miiig (a)

Hanna

ja vill också pierca miig!

Fia

haha, jag pratar också i sömnen D:

fett nice att du får pierca dig nu!

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info