Skola idag

Idag är det skola med webbdesign, psykologi och så tror jag det är något mer jag inte minns. Eller så är det bara de lektionerna. Börjar hur som helst 12:25 och ska bege mig hemifrån mot bussen vid tjugo över elva.
Ska nämligen som alla andra dagar ta bussen till drottningtorget, sedan gå till Bambi och hämta henne.

Jag längtar till på torsdag, för då kan jag och Bambi planera och skriva mer på vårt ZOMBIE manus. Den kommer bli awesome. Jag tror på den!

Det snöar, och det gör mig arg. För jag ville att våren skulle komma nu ju! Inte snällt alls.
Jag lovar att det bara snöar lokalt över Lextorp, för det brukar alltid vara annorlunda väder här jämnfört med i stan.

Just nu sitter jag och klagar på hur mitt hår ser ut, och ska nog snart fråga syster om hon kan tänka sig ställa upp som Ashley eller Roxy i min och Bambis film. Jag hoppas verkligen det...

Jag vill sjunga! Det är så roligt. Sitter och sjunger lite då och då till Blood on the Dance floor. De är så sjukt bra. Kärlek. Men Kent är bättre. Ibland. Jag vet inte. Musik är kärlek. Åh vad jag älskar musik.

Min rygg gör ont och jag funderar på bandana idag, men nej jag tror jag kommer se ännu dummare ut då. Och min hoodie förstör min look. Men jag har inget annat att ha på mig idag tror jag i alla fall. Man vet ju aldrig. Får väl leta lite.

Jag vill göra cover på låten Miss Bipolar. Den är så jävla bra.

Nej nu ska jag försöka fixa detta katastrofala utseende. Hej så länge, vi hörs senare!
Bambi

Det var en lol dag i skolan idag, as usual :D

Speciell mediekunskapen xD

Fia

musik är bäst!

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info