Save the drama for your mama

Jag tror jag kör på anglebites när jag blir arton. Först snakebites, sen piercar jag mouchen på andra sidan. Vad tycker ni? Hiss/Diss? Jag gillar't i alla fall. Och det är väl huvudsaken?

Och woh, jag har kort hår på bilden. Alla goes excited. Men ibland så passar man i det ser ni, ibland så.
You can  talk your shit, you're only making me famous!

Jaja, jag är lite knepig idag. Mysko dag förstår ni.

Började hos BUP klockan 11, där jag fick fylla i ett formulär. "Men det här ser ju inte alls bra ut, varför lever du?" frågade Elisabeth. Det lät lite som om hon menade att jag borde dö, så jag tog illa upp och svarade att jag inte vet, för det gör jag ärligt inte.
Efter BUP var det skola där jag och Bambi skrev tre nya låtar varav den enda blev awesome!
Gillar delen som går "Shizzle my multi-asshole-nipple." Haha, den är lite pervers den låten, men så får det vara ibland.

Efter att vi skrivit låtarna drog vi till webbdesign, men Klas var sjuk så vi fick håltimma. Tråkigt, för det är alltid så sjukt långa raster man får. Men vi kom på melodier till våra låtar i alla fall och det är ju bra.
Sen var det psykologi A, och inte B som alla trodde. Det var förvånande att psykologi B inte börjar förräns nästa vecka. Lite segt, faktiskt. Men jag ser ändå inte fram emot det, haha.

När jag kom hem åt jag upp resten av gårdagens sallad, vilket ungefär blev en skål. Så det var nyttigt och gott idag. Sallad gör ingen fet, hoppas jag. Annars så rage:ar jag. Fett äcklar mig. Jag äcklar mig själv pga allt fett.
Minns när revbenen syntes. Det var fint. Jag gillar när man ser revbenen, det är fint enligt mig. Men alltså inte för mycket, men lite. Och så platt mage, det saknar jag. Saknar att kunna ha mina kläder. Det gör jag verkligen. Får ha typ oversized kläder för att jag vill dölja min kropp så mycket som möjligt. Men det blir lite jobbigt när det kommer till jeans, för snart kan jag inte ens ha den största storleken på typ Gina. Och det är där jag i princip köper alla mina kläder. Förr hade jag 28-29 tum på byxor, nu har jag typ 33-34.
FET EMELIE är jag nu.
Aja det var min dag so far. Och jag tycker ni 29 bloglovin' bevakare kommenterar lite dåligt. Keep it up, not. Jag gillar kommentarer, så kommentera mer! :)<3


Bambi

Det är jobbigt när man går upp i vikt. Jag tycker att du passar i angelbites, it's nice. :D

Martiny

Du är INTE fet, vad du än säger.

-.-<3

Hanna

angelbites vorre galet fint på dig <33

Agnes

jag har nyss hittat till bloglovin heheh du är så himla fin vet du det? piercingarna kommer bli azfina!

Fia

angelbites är sååå snyggt, skulle passa på dig c:

take care sötis<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info