Så fort jag blir blond igen så ska löshåret i!

Fan vad jag saknar att ha i löshåret. Ser ut som en kille när jag har mitt korta, vilket i och för sig är helt okej, men ändå.
Jag är en väldigt tjejig tjej så jag föredrar helst att se ut som en tjej, när jag inte är på humöret att plocka fram Shane eller David ur garderoben, mina alter egos i killformat.

Träningen gick skit. Brände ca 50 kalorier, flåsade sönder och la mig för att vila och råkade somna. Kondis?
Förr kunde jag cykla en mil utan problem. Har blivit så sjukt lat och överviktig. Inte okej.
Så nu blir det starvation igen. Jag SKA ha tillbaks min skinny body. Ska...!
Annars så fan vete gudarna hur arg jag blir.

Ett mål mat om dagen utöver den äckliga frukosten mamma tvingar mig att äta pga mitt blodvärde...
Och det ska vara itsy pitsy tiny whiny lite mat.

Sen kör jag hårt på träningscykeln och roddmaskinen. Så måste det ju gå att få resultat rätt snabbt?

Och jag vet att många där ute säger att "nej men man ska inte svälta sig själv.." men jag gör inte det, jag väljer bara att äta mindre än vanligt. Inte svälta. Men jag kan svälta mig för jag har så mycket fett över så det räcker ett bra tag.

Och jag måste bara säga: Pro Ana är så sjukt bra.
Jag älskar det. För er som vill veta mer om Pro Ana, klicka här

Själva grejen med pro ana som jag fattat är att man ska vara så smal och snygg som det går, och man ska i princip se scene ut. Och man får tips och råd hur man går ner i vikt. Det är awesome.
Skulle gärna bli pro-ana, men jag är för fet för det nu.

Det var allt för denna uppdatering, vi hörs senare!
Ness

- skribent på http://sness.blogg.se/

okej vad roligt att du deltar :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info