Plans

Hej bloggen!
Denna helg har jag sett tre för mig helt nya filmer; The Thaw, Skjult (norsk) och Beyond Remedy.
Ingen av dem var direkt bra. The Thaw handlade om en forskare inom klimat som hittade en mammut som tinades upp. Samtidigt med mammutens upptining tinades även en farlig parasit upp, som lägger ägg i kroppar och som sedan äter upp dem långsamt. Rätt dålig var den, mer drama/äventyr än skräck.
Beyond Remedy var helt okej. Handlade om ett par läkarstudenter som skulle ingå i en experimentell behandling för att få bort sina fobier. En av dem är dock en galen seriemördare...!
Den var inte bra, inte dålig. Helt okej att se om man har tråkigt.
Den sista filmen, Skjult, såg jag alldeles nyss.
Den var en spök-mördar-kriminalare som var rätt bra. Ibland. Jag hoppade till och med till på två ställen, det är första gången i en film! Så ni kan alltid se den om ni känner för det.

Jag älskar att se på film. Vill ha sett alla skräckfilmer som finns. Nu på tur att laddas ner står Midnight Meat Train och Dead Meat. De verkar spännande.

Imorgon klockan elva ska jag klippa mig, och jag längtar som fan. Att få fason på håret är alltid bra.
Åker hemifrån halv elva, sen ska jag till skolan efter frissan. Kommer bli skoj att se hur håret blir, såvida det inte failar extremely.
Jag tar bild imorgon om jag har en okej dag. Så det är något för er läsare att se fram emot? Haha. För jag laddar ju inte upp bilder sådär överhängande ofta direkt. Men det är för att jag hatar mitt utseende.

I skolan sen är det Mediakunskap, Webbdesign och Psykologi B. Ser fram emot webbdesignen, där vi ska designa en helt egen hemsida. Min blir rätt fin faktiskt, men ska göra om den lite för jag är inte nöjd.
Vad ska ni göra imorgon?
Bambi

Hoppas håret blir bra & jag vill också se Dead meat.

Next time i'm @ your place, typ? :C



Jag ska träffa dig imorn, haha. Det är mina planer xD

sara

sv; eller hur :3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info