Pengar

Jag vet att jag är ful. Jag vill inte ladda upp bilden.
Men någonting i mig säger att om man inte laddar upp bilder på sig själv så försvinner folk som bevakar, läser och tittar.
För alla andra har ju bilder på sig. Men i och för sig så är alla andra vackra.

Jag vill ha mitt hår som Jesy Jane hade det när hon var kortklippt. Jag försöker, men vet inte om jag lyckas.
Hon är och var grymt vacker.
Längtar tills fredag, då blir det att köpa blekmedel samt spara undan lite pengar till Göteborg och så försöka ha råd att betala Bambis mycket försenade present och kanske om jag har råd betala för kameran. Jag hatar att vara fattig.
För i Göteborg ska jag köpa rosa hårfärg. Tänkte färga på ett litet speciellt sätt, som inte är så vanligt. Så jag tror jag köper svart toning och en rosa.
Toningen borde vara lika lätt att bleka bort som de andra toningarna, eller är det någon som vet? Tacksam för svar.

Kan, om photoshop vill, slänga upp samma bild fast  redigerad ungefär så jag ska ha det.

Nej nu orkar jag inte skriva mer.
I övermorgon blir jag glad. Då kommer pengarna. Men ack så försvinner de lika fort...
Bambi

Du kan ta din tid att betala kameran, det är ingen brådska ^^

Synd bara att vi får så lite pengar :/

Amanda

Ärligt talat, att döma av alla bilder jag sett på dig, så tycker jag att du är grymt snygg!

Directions och stargazers toningar är skeeeeetlätta att bleka bort, typ POFFPANG. (:

Lycka till<3

<3din =/

Jesy jane som borde vilja se ut som dig.

du är grymt mkt finare än henne

Erica

Emelie, du är sjukt vacker och ditt hår blev faktiskt väldigt bra!

Julia

Du är fedt snygg! Och dendär bilden är awesome. <3

hanna

kärlek på ditt hår, det är galet snyggt! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info