Nästa gång blir det 45 cm hår

 

Saknar de perfect hair days, så nästa gång jag köper löshår blir det nog 45 cm igen, för det var mycket lättare att fixa det fint då. Och sen var ju mitt hår i och för sig längre naturligt också. Och luggen... täckte ögat perfekt.
Men sminket blev alltid bra, oavsett. Det saknar jag. Och ser ni så smala handleder jag hade där? Smalare än nu i alla fall.
Och fingrarna var typ lite beniga. Jag saknar det... Fett mycket tjöt om det men jag hatar mitt nuvarande utseende!
Och jag längtar sjukt mycket till Maj...!

Fia

jag vill också ha långt hår! o: sparar faktiskt :)

vad händer i maj?!

<3

Sookiii

aaaw tack söte fan :D Det kan du vara själv !

Lust och leka lite med min blogg? Kind of tröttnat redan xP hahah

Agnes

Oj, alla kommentarers text är vit!? Det kanske skall vara så. Du var himla fin då, och nu!

Hanna

du var vacker då, och det är du nu med.. åh ja vill ha låångt hår! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info