Meningslöst

Spelar det längre någon roll?
Jag orkar inte slåss, det är bortom min kontroll.
Du lämnade mig ensam och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp var att synas att bli sedd
och jag glömmer bort att andas.
Kent- Socker

Ingen, ingen ingen ingen hör mig när jag skriker.
Ingen, ingen, ingen, ingen ser mig när jag gråter.
Ingen, ingen, ingen, ingen lyssnar på vad jag säger.
Ingen, ingen, ingen, ingen bryr sig om mina tankar.

En iskall vinternatt och allting står still
En droppe i havet, står allting rätt till?
Jag skriker, jag gråter men allting är tyst.
Jag tror visst jag hamnat i en dröm.
En dröm från någon annan,
någon som inte är jag.
För vem är jag?
Inte har jag då själv någon aning.
Jag vet att jag är äcklig, vet att jag är ful.
Vet att jag inte är värd något.
Vet att allt står still.
Jag räcker inte till.
Jag vill delet:a hela texten för den har inget sammanhang.
Men å andra sidan har inte något annat det heller.
Inte något som tillhör mig i alla fall.
Hanna

men jag håller din hand, även när allt är för meningslöst för att du ska orka hålla tillbaks, du kan prata med mig om det är något emelie (: <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info