Kanske köper rosa sling-dreads!

Jag har funderat ett tag nu och tror jag vågar mig på att köpa sling-dreads!
Det kan bli riktigt snyggt, så när jag och Bambi är i Göteborg ska jag kolla på Shock om de har, annars får jag beställa från Odium clothing. Men det kan bli redigt najs, vad tror ni?
Då ska jag ha ca 6-8 slingor i håret, blandat med rosa och vit hårfärg.
Men seriöst nu, tror ni det kan bli fint?
Carro

jag tror inte det kan bli fint..



Jag tror det blir as snyggt! :D xp

CupCakeDesu

Skitcoolt :D

sara

ja tror de blir jätte fint :D

t a k a i ♥

- skribent på http://takai.blogg.se/

svar:

im baaack! :D

Emma

de kan nog bli asfint :D

har de inte sånna på kawaiidesign annars förresten? <:

Fia

rosa och blont är skitsnyggt c:

<3

HannaH

de kommer bli jävligt najss<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info