Jag saknar min kropp

Titta så fin kropp jag hade där.
När magen putade inåt, revbenen syntes lite grand och benen gick nästan att ta händerna runt.
Nu kan jag inte ens få upp byxorna vid knäna och tröjan är både för kort och för liten. Men jag ska bli så smal igen. Från och med helgen är det hård träning och mindre mat som gäller. Jag ska ha tillbaks min 54 kg's kropp igen!
Jag är ca 1,78 lång och väger mycket mer än jag ska göra. Detta beror på:

BUP
Remeron
Mamma

Men jag ska få tillbaks den. Inget mer godis, chips eller annat sånt för min del. Endast läsk ibland på speciella tillfällen. Till sommaren ska jag ha min drömkropp igen.
Som Tomb Raider. Hennes kropp är fin.

Jag ska lyckas. Det ska ni få se!
Bambi

Jag tror allt på att du kommer lyckas ^^

Julia

Men. :o

inte 54kg?! :o

Jag väger 52 och är typ 161 ._.

Hanna

det lyckas du med, låt det inte gå för långt bara <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info