I miss you



Cambilder, alla älskar.
Se hur mobbad min lugg är. Alltså fatta att jag har damp på den?
Och sista bilden är ju charmig, haha :$
Alltså jag har ingenting att göra nu. Suger stenhårt. Det är lördag liksom!
Men jag ska fuska, jag ska äta choklad och chips sen. Döm mig inte, jag kärlekar choklad och är inte mer än mänsklig.
Jag ska stenhårt banta från och med söndag! And that's my final word.
Fatta vad sur jag blir om jag inte kommre i mina guldshorts och systers fina kanintröja hon köpte mig i sommar.
DÅ får jag rage. För jag ska komma i dem!

Åh, alltså jag saknar den bra kontakt man hade med folk förr. Typ både i och utanför skolan. Jag vill inte ge namn, för de som man tappat kontakt med måste känna det själva också. Annars är man ju ingenting värt för dem?
Men jag saknar så många så många. Vart tog alla vägen, varför skiljdes vi åt och kan vi få tillbaks vår kontakt?
Jag saknar er...
Elina

SV: Oj man tackar :D

Anette

Åh, tack detsamma! ^^

Linda.

Chips och choklad är kärlek, det hör liksom lördagen till.

Håller med, suger att inte ha nåt att göra, och att sakna människor är nog det värsta som finns.

Jag brukar ha en Kent rad i huvudet när jag inte mår bra, som ger mig lite hopp:

"genom hålet i mitt hjärta kommer räddningen tillslut".

Ta hand om dig.

Carro

jag vill ha ditt långa hår.. :{ ^^

Julia

Jens säger att du inte får ta på dina tuttar! :(



Hanna

du är så söt <3

ingen klarar sig utan choklad, det är gooott :D

det är hemskt att sakna, D: <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info