I februari blir det rosa hår

Jag och Bambi åker till Göteborg på sportlovet. Vi ska till Shock, förmodligen X-plosion och så ska vi försöka hitta till Kawaii Shop.
Jag ska köpa rosa hårfärg och Bambi kommer nog köpa en del kläder etc. Det är nog rea fortfarande när vi åker.

Jag ser fram emot rosa. Det gör mig glad. Jag ska blanda så det blir rosa och vitt, som Audrey Kitching haft.
Typ som på bilden nedan;












Vad tror ni, kan det bli något av detta? Haha. Jag lär ju se bättre ut än nu i alla fall. Jävla skabb.

Fia

oh gosh! rosa är awesome! :D

<3

Carro

- skribent på http://chitay.blogg.se/

Rosa hår thumbs up

Linda.

Allt klär en skönhet :)

Emma

det kommer bli asfint :D

kawaiishop är jättebra, fast hittar typ aldrig dit, haha D:

Hanna

rosa e så fint!!!!!!!!

åh ja vill träffa dig om du kmr te götet! (: <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info