Fråga


 

Yay! Jag har lyckats få till mitt smink idag. Wop wop det gillar vi. 5 av 5 toasters, lätt asså.

Jag har sjukt tråkigt, så här kommer en fråga:
Vad gillar ni den nya rosa designen? <:

Det var allt, ha't bäst!

Suzanna

den är söt :D

Linda.

Jag diggar den (:

Även fast jag inte älskar rosa så gör det ingenting eftersom designen ska avspegla personen som driver bloggen.

you go girl.

Emma

så söt är du, och designen likaså! :D

Anonym

är du straight edge?

för sådana diamantar stands for straight edge.

gaygaygay

du är så fin i blond <3

Fia

rosa är fett! c:

Nell

Den är söt!

precis som du!

<3

Martiny

Vacker är du :o<3

Fattar inte hur du gör, men du lyckas alltid med bloggdesign (u)

Rosa är fint, det passar dig:)<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info