Ehe ännu en uppdatering

Nu har jag varit ute med tuffsen, Tex alltså. Haha. Han är en stor tuffs hela han, sötnosen.
Snart kommer syster hem med en tröja till mig samt blekmedel. Ska bleka på söndag, och hoppas det blir blont nu och inte orange där det var svart. Men det blir nog blont igen på 2-3 blekningar till. MOOD är bra skit, det är det. Men bäst är ändå Poly blonde L1+ faktiskt.

Asså jag är sjukt sugen på Marabou choklad och Magnum glass. Mjölkchoklad i Marabou och Caramel i glass. Helt plötsligt. Är inte det lite sjukt?

Och haha jag skulle ta på mig ett par strumpor förut, så hittade jag en cigarett i dem. Liksom wtf? Men men det är allt knasigt med mig ibland. Seriöst.

Nu ska jag cykla lite tror jag. Sen ska jag kolla msn och blogga mer och kanske bege mig på att fota lite, men objektivet är så sjukt mycket zoom. Jag vill att 18-55 mm objektivet ska funka igen... Jävla is!


Iaf, vi hörs senare. Ciao!



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info