Blond igen!

Nu har jag börjat dagen med att bleka håret, och jag är äntligen blond igen! Dock är det lite gult kvar i håret, men sätter jag i min vita hårfärg borde det nog gå bort?
Får se om jag kletar in lite vit hårfärg nu med en gång. Haha. Då låter jag den sitta i 45 min, eller kanske en timme... Vi får se. Haha.
Jag är glad idag, märks det? Och när jag loggade in hade jag massor av kommentarer. Det gjorde mig glad. Tack!
KALLE ANKA

Kommentarer är awesome. :D

Vi får hoppas på att det blir bra D:

Fia

jag fixade inte det där med kategorierna ._.

men jag hittade det i kodmallarna men det funkade inte.

men jag har kommit på vilka kategorier jag ska ha iallafall; vardag, musik, poesi & tankar

du får gärna gå in och fixa det.. annars finns jag på msn ifall du kan ge mig nått råd om hur jag fixar det :)

<3

[sofia - foto, design]

Svar: Åh, TACK så hemskt mycket! Du anar inte hur mycket det värmer ^^.

-Du har också en sjukt fin blogg!

Suzanna

Haha lycka till med hårfärgningen! :D

Ta det bara lugnt så att håret får vila lite :D

Skönt att det snart är klart iallafall :*




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info