Avis

I should have known better not to wake up
My worst nightmare, Forever the Sickest Kids.

Jag var ensam.
Det var bara jag som kom.
Två timmars utpressande förhör om mitt liv.
Två timmar med en kurator och en sjuksköterska varav båda leker psykolog.
Man ska inte låtsas vara något man inte är. Det har jag lärt mig.

Och nu har jag fått veta att mamma läser min blogg. Liksom, vadå intruding in my personal life???
Sätter snart lås på bloggen.
Och då blir det ett cp svårt lösenord ingen förutom de jag ger lösenordet till kan knäcka.
Det du!

Victor skrev på msn. Sjukt längesen vi pratade... Saknar grabben. Han är så snäll, och snygg. Drool typ.
Jag vill också vara fin...

Men hörni, nu ska jag spela lite Tomb Raider!
Hej då!
Carro

inte lösenord! :o då kan jag inte läsa.. xp

Amanda

I såna fall får du ge lösenordet till mig :(

Jag kommer sakna din blogg annars ju :(

Hanna

men då får jag lösenordet va? <3

Julia

Aww. Men du var duktig som gick iaf <3



Morr, vuxna ska inte läsa ens blogg! D:

Suzanna

Är rädd att mamma typ skulle börja läsa min haha! Inte för att jag skriver så mycket personliga saker som du men jag menar grejen, att hon ska få se mina egobilder, läsa lite tankar osv.

Usch




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info