Another day gone by, still no reason why

Jag tror jag skulle passa i anglebites. Vad tror ni?
Och förövrigt peppar jag hårt till att klippa mig. Längtar. Men skiter nog i att klippa raklugg. Har jag luggen som på bilden så blir det nästan snedlugg. Som ni ser. Jag är på något vis glad idag, kan bero på att jag fick tårta till frukost och kaffe med irish cream. Haha, socker gör mig glad.
Och det är faktiskt en nytagen bild på mig, från idag! OMG, everybody goes woop woop! Nej men, det är inte varje dag sånt händer?

Åh vad jag vill ha bruna ögon. HAT på blå ögon. De ser läskiga ut. USCH och FY.

Syster har tydligen köpt en tröja till mig, i Medium. Om jag inte kan ha den blir jag skit arg. Då har jag ännu något att banta ner mig till. Ännu ett mål, som de guldiga jeansen och fuskpälsjackan.

Idag ska jag cykla på träningscykeln. Men kondition och jag går inte riktigt hand i hand, typ.
Jag har sämst kondition. Verkligen, det är sant.
Jag flåsar som en galning bara av att vara ute och gå med Tex. Och nu måste jag ut med honom, så vi hörs senare.

Hej för nu!
Hanna

jag lovar att du inte har sämre kondition än mig ;D <3

Meöö

Du är så galet vacker! <3

får du mina sms numera?

Emma

du skulle passa bra i angelbites! :>

ditt hår kommer bli snyggt! när ska du klippa det? (:

Julia

omg, du var ju riktigt snygg idag :o <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info