Viktnedgång

Jag har gått ner.
3 kilo.
Jag är glad.
Hej, starten på att få tillabaks min gamla kropp.
Nu är det bara x antal kilon kvar.
Jag tänker aldrig berätta min vikt på bloggen, så mycket skäms jag.
Det blir ett mål om dagen från och med förra veckan. Jag äter knappt. Det är bra.
Jag hade ätstörningar förr, welcome back. Jag är konstig, ja.
Jag gillar sånt som andra hatar.
Suzanna

Tycker dock du är fin som du är, men är glad att du är glad!

fW

Bara du är nöjd själv så är jag det också <:

anonym

hej.

jag har följt med din blogg i snart ett halvår. dina designer är sjukt fina och du skriver väldigt intressant.

ville bara säga det :)

sköt om dej.

prinsen

vet inte om det räknas som meningslöst, men jag tycker du är skitsöt och inte behöver banta sådär jättemycket. kanske är bra för självkänslan, men njaa.

bara du tar hand om dig. puss<3

Lisa

Du är alltid fin <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info