Skoldagen

Hej bloggen och alla söta läsare.
Idag har det varit skola, men inte hela dagen. Gick hem vid halv tolv, efter dekstoppen.
Nu i dekstopp ska vi göra en filmaffisch som en äkta Bio affisch, så stor alltså. Det är rätt roligt.
Affischen ska vara om en fiktiv film, och min heter The Diary of Mary Rose och är lätt nog gissat en rysare.
På digitalt skapande satt jag och Bambi och jobbade med vår animation. Den blir jättefin, haha. Lätt upp på youtube!
Men den är inte klar än.

Imorgon är det foto och Bup och jag vet inte riktigt om jag orkar BUP. Men det är bara 30 min så det får man väl stå ut med.
Jag är chattsugen idag men ingen verkar dela mitt sug. Och det låter helt fel men det är ni som är perversa och misstolkar.
Hej då bloggen!
Bambi

Skoldagen var awesome, haha ^^

Gillar våra låtar och våran fina rainbow. :D



Hoppas det går bra hos BUP imorn och det suger att ingen delar chattsuget med dig ):

Daniel

Fin blogg! :"D

CupCakeDesu

Jag misstolkade (A)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info