"Ska vi lägga in dig?"

Ännu en dag, jag vaknar upp igen...
Och det första man ska göra är att gå till BUP. På BUP vill de lägga in mig på psyk igen. Jag stred emot och sa nej jag vet inte hur många gånger.
Jag hatar psyk, alla dess måltider och alla knäppa regler.

En bra sak dock, mitt photoshop funkar igen. Men endast gud vet hur länge till.
Jag hade som syntes tråkigt och gjorde om mig till zombie, haha.
Med värsta flesh woundet. Men så ska det vara.

Idag i skolan var det mediakunskap och webbdesign. Jag är klar med min hemsida så jag kan inte göra något på webbdesignen. Den skulle vi hålla på med fram till sommarlovet, liksom? Haha hur sega tror de vi är?

På BUP gick vi igenom mina dagbokskort och hon tyckte inte alls det såg bra ut. Sen gjorde hon någon tankekarta om lördagen, eftersom det var den sämsta dagen på länge.
Jag grät och grät och ville bara dö.
Varför kan jag inte säga här på bloggen. Folk som inte ska läsa läser den.

Senare ska jag se film med Kimona. Det ska bli roligt.
Film är awesome. Det blir fler filmer att lägga till i listan då. Haha, skulle vara kul att se hur många skräckfilmer jag ser på ett år. Lär ha sett klart alla sånna som finns då.
Men då måste man minnas alla och det gör jag inte. Såg en as bra film förra året som jag inte minns namnet på. Synd, för den var skitbra! Några bra skräckfilmer jag kan tipsa om är:
See no evil.
The descent (kommer snart en tvåa, åH!<3)
28 dagar senare.
Paranormal activity

Det är nog mina favoriter just nu. Sen finns det självklart många bra till, men inga som är sådär riktigt bra! Dead mary är också bra, och Cabin Fever. Hihi. Nörd!

Btw, min BUP tant visste inte vad rage var, haha. Tyckte jag var lite roligt...
Men nu ska jag msn:a och så hörs vi sen bloggen! Hej då! <:
Martiny

asså, älskar att läsa dina gamla inlägg, från typ förra året. Din blogg var så vackert känslosam då :o Kände igen mig i precis allt.

Jobbigt att fel folk läser din blogg, men så kan det ju gå.. :(

Du är vacker <3

Amanda

Darling, jag älskar dig.

Stjärnängel<3

Anonym

du kan skriva ner alla filmer du sett och kanske skriva en kommentar om dom så kommer du ihåg vilka du sett och om dom var bra (:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info