Missing

Omg vad jag saknar mitt gamla, långa hår. Och min lugg!
Och gud vad jag klagar, men jag trivs verkligen inte alls i det hår jag har nu.
Känner mig mobbad i det.
Och jag ska nog köpa svart toning från Kawaii shop och färga svart ett tag när det växt ut lite mer. Som på bilden ungefär. Vad tycks om det? <:
Bara tillfälligt alltså, och om jag trivs kanske det blir svart permanent?
Inte vet jag. Vi får se.
Åh vad jag önskar jag hade svar/bruna ögon. Eller gröna. Men inte blå! Jag hatar mina blå ögon!

Just nu lyssnar jag på Brokencyde. De är bra. Musik är bäst.
Älskar musik. Det är min favoritdrog, för att citera BOTDF.

Imorgon är det skola och BUP. Tråkigt. Bup suger och skolan är tråkig, fast vi har webbdesign och det är kul! Men jag är klar med min hemsida så jag vet inte vad jag ska göra riktigt.
Och jag har märkt att jag skriver baklänges. Typ som nyss; "jag vet inte vad jag ska göra riktigt" istället för "jag vet inte riktigt vad jag ska göra."
Lite smått mysko det där.

Till påsk ska jag till STOCKHOLM! Kommer bli awesome!
Kommer gå vilse, haha. Men what the heck, spelar la ingen roll.
Och i mars blir det snakebites! Jag peppar kommande månader som fan. Sen i maj blir det att köpa  BOTDF tröjorna och de där från Cute-plush.com
Sen ska jag kanske pierca septum.
<:
Awesome va? PEPP.

Men något säger mig att det gör jävligt ont att pierca septum. Någon som vet?

Nu ska jag chatta med brur och lyssna på musik. Hihi.
Bambi

Det kommer bli awesome & det är bra att vi båda åker iväg samtidigt x)

Suzanna

Jo du passar i mörkt, hade dock bara varit slöseri nu när du äntligen har fått det blont/vitt tänker jag på :c

MusicL0rd

säger som suzanna. n_n

sen är det olika angående septum, flesta säger det gör svin ont, flesta inte.

flesta säger det känns men typ gör inte så jävla ont n_n

så ja, det ända som kan ske är att du kan börja grina för att man piercar igenom typ en del från tårkanalen eller vad det var.

Amanda

VI MÅSTE SES NÄR DU ÄR I STHLM?



Min syster tog septum, hon sa att det inte gjorde ont, men kanylen kom typ åt en nerv så tårarna bara rann och rann. Det var roligt!

Fia

träffa mig i sthlm på påsk?! :D

jag brukar åka till sthlm på loven <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info