Lov och inre sorg

Du säger; har du tändstickor?
Ja tillräckligt om du vill bränna ner Stockholm
Och har du vin & sprit så det räcker att få hela fjärden full av sorger
Allt de är försent, försent för vin försent för kärlek ren som snö
Inatt finns ingen väg tillbaks
Ingen alls

Åh. Suck. Sorg?
It's like killing me softly. Slowly. Extremely slowly. Just to be even more painful.
Ja, så är det.
Med Håkan i högtalarna och sms med idioten på högsta hugg kan man inte bli så mycket mer... sårbar.
Idioten svarar inte när jag ringer, och han är den enda jag kan prata i telefon med. Men nu svarade han, wie.
Monotonröst. Det är vad BUP  kallar min för. Monoton. Kollade upp vad det betyder och nu ska jag citera:

"Monoton Av grekiska monos en/ensam och tonos ton. Ord med betydelsen enformig eller entonig, men med tiden har betydelsen förskjutits mot att även innefatta betydelserna ständig upprepning samt även trist och tråkigt."
Så.. alltså låter jag deprimerad, eller vad tror ni om det?
Suck för BUP. Suck för allt.
Vill bara droga ner mig igen. Med sprit och mediciner. Det var så jävla skönt att inte känna något, att vara medvetslös. Ingen mer smärta, ingen mer ångest. Bara stilla... tomhet.
Vill egentligen bara gå till köket och leta upp alla alvedon vi har och käka upp, men jag orkar inte.
Vi får se sen, om jag gör det.

Imorgon ska jag ut och fota med Bambi i kylan. Kan bli antingen jättebra eller jättedåligt. Har så ont i hela kroppen att jag inte vet hur det kommer gå. Men men man vet inte förrän man prövat.

Nej, jag är så less på livet nu. Blä. Hej rakblad, jag hittade nytt...<3
Jävla skit också, någon har tagit min rakhyvel!
Martiny

älskar din blogg!

Och jävlar vilken fin text i början av inlägget! Är den från en låt?<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info