Försent för kärlek ren som snö

Lyssnar på Håkan. He's like awesome.
Som kent fast mer happy. Förutom de lugna sorgsna låtarna. Där låter de nästintill likadant, förutom skiftning på rösterna, men själva budskapen menar jag.
Och så bleker jag håret, som inte verkar vilja bli blekt -.-
Känns ju bra nu när det ska bli rosa på fredag, eftersom håret måste vara ljust för att det ska bli någon färg. SUCK med stora bokstäver....!
Idag blir det msn all night long om någon rolig är inne vilket det sällan är, för alla kul loggar typ as snabbt.
Snart ska jag duscha och det ska bli awesome att få värme i sig från denna kylan.

Vad har ni gjort idag? <3
MANDAAAAA

Är uppe hela natten om jag orkar, jag är dock sjuk så<3

Om mitt internet dör får vi smsa istället.<3

fW

jag försöker iallafall vara social :3

höhö, ^^

FOWELBOW

- skribent på http://fowelbow.blogg.se/

Jag har pregat ner nästan ett helt choklad :D Snacka om att jag känner mig cool.

efh

seriöst, jag blir irriterad och sur när jag läser din blogg de tankar som åker fram och tbx är"seriöst bruden inse du ahr något stort fett problem, hjälper funkar inte då är det något seriöst fel"

man blir deprimerad av dig -.-

jävla wemo, så trött man blir på ert jävlaa tjat hela tiden.

BELLA!

- skribent på http://zie.blogg.se/

håkan och kent är allt!

vilket datum ska du se kent?




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info