Fly away, far away. To neverland.

Jag är äckligare nu. Har ätit.
Två mackor. Usch. För mycket. Ville bara ha en, mamma tvingade mig ta två.
Nu är jag tjockare. Ännu tjockare. Typ 1000 kg.
Ge mig min drömvikt på 47 kg. Ge mig en länge efterlängtad kropp.
Ge mig vad jag behöver för att bli glad.

Jag är inte okej. Varken insida eller utsida.
Insidan är trasigare än någonsin och jag vet inte om jag står ut mer.
Verkligen inte. Lyssnar på Hagnesta Hill på repeat. Det är ett så bra album.
Och ja, vår vänskap kapoffade. Jävligt duktigt gjort, Emelie.

Alla vänner jag en gång haft har gått åt helvete. Varför?
Dels för att de flesta lämnat, men dels för att jag inte orkar ha kontakt med andra.
Jag orkar inte, för jag skämms så över allt som har med mig att göra.
Jag skämms över hur jag pratar, går, står, springer, ser ut, andas...Allt.
Jag vill inte att andra ska behöva lida när de ser mig eller är med mig, därför drar jag mig undan.

Just nu längtar jag bara så jävla mycket efter Stockholm och att få åka bort.
t a k a i ♥

- skribent på http://takai.blogg.se/

svar:

ja, testa! :D



men jag tycker not att du ska anpassa bloggen så att den funkar i firefox också! :*

Julia

47kg är för lite för din längd :<



Du är väldigt vacker, och omtänksam. Så ut/insidan är vacker. <3



Alla vänner försvinner för mig med. Jag förstår inte varför dom ska lämna? Det är bara dumt.



Du borde inte skämmas över dig själv. <3

Nellie

DU är så vacker precis som du är!

Amanda

- skribent på http://blablablablabl

Jag finns alltid, okej?<3

A

Du är så himla fin.

Suzanna

Det hjälper inte att svälta sig, då tror kroppen att man svälter och då tar den allt fett från det man äter och lägger på det som "skydd". Det du ska tänka på är att äta bestämda tider men kanske bara lite mindre mängd <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info