Ännu en kawaii design!

Ska börja med att berätta att den nya desigen är jag faktiskt nöjd med, så det så! Vad tycker ni om den? <:

Sen måste jag berätta lite om vad som hänt de senaste dagarna, för jag har uppdaterat dåligt.
I måndags tog jag blodprover, och sprutfobi som jag har så var det extra plågsamt. De stack mig först i höger armveck, sen det vänstra, sen i mitten på handen TVÅ gånger för mina vener hade gömt sig så de hittade inget blod.
Detta gjorde sjuksköterskorna lite irriterade, för den första jag hade hittade inga, så jag fick gå till en annan, och tillslut fick de ihop lite blod i alla fall. Usch för sprutor!

Sen igår var det skola. Jag och Bambi hade ingenting att göra så vi satt och pratade lite och jag sjöng på Havet är djupt.

Idag är jag hemma från skolan. Mår inge bra. Missade DBT:n igår också för huvudvärk och massive tiredness.
Och idag mår jag illa, har huvudvärk och är dödstrött men kan inte sova- som vanligt.

Jag har provkört alla mina nya hårband förutom det gula. Det ska jag ha när håret är rosa och svart, för att skapa ännu mer färg kontraster. Färger är underbara!
Det svarta hade jag igår och det rosa i förrgår och jag älskar dem! Idag har jag som syntes på bilden en röd-vit bandana som jag också älskar. Bandanas brukar inte klä mig, men nu när jag har megasuperduperkort hår så passar det faktiskt.
Men jag kan inte mer än längta tills jag kan ha i löshåret igen. Det kostade faktiskt pengar liksom...

Amanda

Amanda

HAHA oups, råkade posta cpkommentar :(



Men ah, tycker den nya designen är skitfin!

Och tycker som vanligt att du är grymt snygg.

POSHEJDO,<3

sarah

du är så sööööt!

Emma

jag tycker verkligen att du passar i håret du har nu. jättefint är det!

åh, jobbigt med sprutfobi D:

CupCakeDesu

Dina ögon är underbarigast! O

CupCakeDesu

HAVET ÄR DJUUUUUUUUPT HAVET ÄR DJUUUUUPT




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info