Vänner

Detta inlägg tillägnar jag mina underbara vänner. Jag älskar er, då, nu och för alltid. Ni är bäst helt enkelt! Puss!
Maskrosmor

Du är underbar du med =)



Du, kan du hjälpa mig. Jag har suttit hela natten nu och fixat med designen till min privata blogg och jag håller på att bli galen...



De här stället med datum, tid och kategori som inlägget postats i, hur sjutton styr man vart det skall vara och se ut?



Du tex hr ju ditt på två rader längst ned till höger i inlägget, jag vill ha lika fast till vänster.



Jättefin design föresten och vad snabb du är. För mig tar det många många timmar. Fast de e klart, du kan mer och har gjort mer, men jag har i varje fall börjat våga pröva :-)

Bambi

Älskar dig med och det är du som är bäst.

Saknar dig väldigt mycket, ska du veta.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info