Rött hår?

Funderar på att tona håret rött. Tänkte någon av de nyanser som är på bilderna nedan.
Rött är snyggt och sådär, men vet inte om jag passar i det. Men man vet ju inte förrän man provat heller, eller hur?





 

Den första och den sista tycker jag nästan bäst om. Frågan är bara hur mörkt/ljust det blir på mig eftersom jag har så ljust hår. Men är lagom sugen på att pröva på det igen. Sist jag hade rött hår gick jag i sexan, haha.



Lisette

Jag vill med färga rött, men vill inte ha alltför ljust eller oranget. Vill typ ha mörkrött/vinrött xD Som typ den understa.

Anonym

Av dom 2 skulle jag nog välja Rubine.

Fast jag tycker Vermillion red är snyggaste röda färgen på shock.

Lisette

sv; hihi, I know

Anonym

Ojdå, tack så väldigt mycket!

nadja

rubine är finast!



<3

danni

åh. jag tror jag måste bleka mitt för att få det den röda jag vill ha ._.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info