Packat

Nu har jag packat ner alla mina saker jag hade hemma i flyttlådor redo att tas med till Göteborg. Jag hittade en massa saker jag glömt jag hade, b.la ett par armvärmare med Emily the Strange som jag nu har på mig. De är fina.

Har hittat ännu mer kläder jag ska sälja och får väl lägga ut på Blocket eller något. Ingen verkar ju intresserad. Har även packat ner en del för små kläder så jag har när jag går ner i vikt. Jag har gått ner två kilo sen sist jag vägde mig, vilket var innan Vänerviken och innan NÄL. Det innebär att jag förmodligen gått ner mer därtill, eftersom jag märkte på kroppsformen att jag gick upp mer efter Vänerviken och NÄL. Så lite nöjd är jag. Längtar tills jag kan ha mina rosa leopardmönstrade och shackrutiga jeans igen. Och mina trashed jeans i vitt och svart! Åh, de är så fina. Och min svarta tubklänning med spännen runt midjan. Den är sjukt snygg. Ska ta bort den från listan över kläder jag säljer, för den vill jag ha själv. Och så mina band t-shirtar! Alesana och Scary Kids Scaring Kids, My Chemical Romance etc etc. Nästan alla mina band t-shirtar är i XS eller S, så jag behöver gå ner i vikt, ja. Vill även kunna ha min tre-kvarts ärms långa Skelanimals tröja. Den är grymt fin. Jag har väldigt fina kläder, bara att jag inte kan ha dem.

Hittade även lite vit och lite turkos hårfärg också. Vet inte vad jag ska göra av den turkosa riktigt. Har äpple grön färg någonstans också men den har jag inte hittat.

Det blir ingen bild idag för jag har inte hunnit ta någon och dessutom har jag en sån där riktigt skabbig dag där man ser ut som man inte fixat sig på hundra år trots att man har det. Hatar sådana dagar.

Imorgon är det skola. Efter det blir det till att dra till Red Rocket och fråga hur mycket min tatuering kommer att kosta och så boka tid. Spännande, men lite läskigt. Jag ser fram emot det men är lite nervös också. Det ska tydligen göra ont att tatuera sig där jag ska ha den.

Nu ska jag åka tillbaka till NÄL. Ha en trevlig kväll så hörs vi av imorgon. Hej då!
Maskrosmor

Är trött. Kommer inte på något bra att skriva. Men jag ser fram emot att få läsa om hur det är i Göteborg när du kommit dit. kram

Empa

Tihi, jag önskar dig lycka till med flytten finis.

Och hoppas att du har råd med tatueringen! c:

Anonym

Du kan väl ta mitt nr och smsa någon gång om du vill fika? :)



0737-729422.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info