Nästäppa och veckodagar

Lyssnar på Broder Daniel, smakar tandkräm och sitter mjukt i nybäddad säng. Idag har jag inte gjort mycket. Sett på första Madagaskar filmen och den där julfilmen de gjort. Pingvinerna är så bra, haha.
Har bytt tillbaks till ringar i läppen nu, och väntar med spänd förväntan på att den tredje ska komma. Tror det kommer göra svinont att pierca sig där jag ska göra det, och nej, än säger jag inte vart. Bokade tågbiljett hem tidigare under dagen. Får skjuts ner när vi kör hem mormor.

Imorgon händer ingenting, blir till att ta det lugnt, umgås med mormor och gosa med Tex. På tisdag ska jag däremot till banken och fixa lite saker. Sen ska jag kolla rean på Gina Tricot. Tror de har massor av fina saker, bara att jag inte lär ha mycket pengar att spendera. Har så mycket utgifter. Ambulans, förseningsavgift, piercing, tågbiljett, pengar till sparkontot, present till mamma och till Bambi, och förmodligen får jag väl betala det där uteblivna besöket hos dietisten också om jag inte kan få dem att fatta att jag faktiskt inte kunde eftersom jag låg inne på psyk då.

Sen blir jag inte kvitt denna jävla nästäppa. Får ta nässpray flera gånger om dagen för att kunna andas och vaknar under nätterna för att jag inte kan andas. Jobbigt är det, faktiskt.

Försökte ta bild idag men håret blev konstigt så det får vänta. Åh just ja, måste komma ihåg att jag ska köpa lösögonfransar och någon hårfärg också. Ska kolla runt på Shock.se efter olika toningar och välja någon. Så kör jag nog hela håret och kanske löshåret också. Är inte säker på att jag färgar löshåret eftersom mitt hår är nästan för kort för att ha i det. I alla fall där bak, för där är det jättekort. Men på sidorna kan jag ha i det, men det ser så konstigt ut att bara ha det fram. På andra är det snyggt men inte på mig.

Har hittat en till sjukt inspirerande blogg som jag älskar. Det är en jättevacker tjej som driver den. http://kandylandy.se/ heter den. Värt ett besök tycker jag.

Nu ska jag snörvla vidare och kolla Shock. Hej så länge!


HannaH

ska köpa smycke till min näsa den tredje tror jag, det ska bli awesome! Lina hänger på om det är ok? du är saknad av oss båda, looove<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info