Mager uppdatering framöver

Kommer inte att kunna blogga så mycket framöver, tills början av januari ungefär. Mormor är här tills dess och jag vill spendera all tid med henne eftersom jag är rädd för att hon kanske dör snart, så datorn läggs åsido. Syster har även studier och måste upp tidigt om mornarna så jag kan inte blogga eller vara inne på MSN på kvällarna heller på ett tag. Men efter julafton kommer jag vara inne nattetid igen för då åker syster till sin pojkvän.

Efter jul ska jag försöka åka ner till Göteborg och träffa några vänner. HannaH, saknar dig och vill gärna träffa dig snart igen för jag saknar dig massor! Hoppas jag har råd att åka ner under lovet.
I februari kommer jag förmodligen åka till Eskilstuna och tatuera mig. Ort avslöjad, ja. Kanske träffar en vän där uppe också. Det vore trevligt faktiskt, om han vill och kan ses dvs.
Sen i mars ska jag förhoppningsvis ha råd att pierca mig. Och jag tror jag vet vart, men det är en hemlighet fram tills jag gör piercingen. Hoppas den passar lika bra på riktigt som i Photoshop, haha.

Är riktigt seg och orkar knappt vara inne på datorn. Det känns tugnt eftersom jag har största delen av kontakten med mina vänner där eftersom jag inte pratar i telefon och aldrig får sms, haha. Och nu är det ingen idé att smsa heller, för jag har inte med mig mobilen när mormor är hemma hos oss.

Vill bara säga att ni som läser betyder. Jag kollar statistiken varje dag och förundras över att människor kikar in här varje dag. Det är helt sjukt, och det är sjukt roligt! Jag gillar inte direkt uppmärksamhet eftersom jag inte anser mig vara värd den, men jag vill ändå tacka för att ni engagerar er eller vad man ska säga. Ni visar ju någon slags omtanke genom att läsa, eller har jag fel?

Nu ska jag prata lite med syster och sedan ska jag sova. Ha en bra kväll och en god natt.
Maskrosmor

Eskilstuna har jag bott i under typ 9 år av mitt liv. Inge kul de inte. Kom hit i stället och tatuera dig i Nyköping så kan jag få träffa dig med. Troligen kan du kanske också sova över om vi får förvarning tillräckligt tidigt. :-)

Anonym

hejdär! jag tycker om din blogg jättemycket & sådär, men bloglovin fungerar inte hemma (det är ju jullov & sådant trams nu, dvs ingen skoldator), så tro inte att jag slutat följa dig bara för att jag kanske inte kommenterat på ett par dagar. <3



pyss, danni / www.fuckyeahskinnybitch.blogg.se




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info