Lies full of lies

Det är lördag kväll. Jag sitter snorig och äcklig i mitt rum hos mamma och funderar. Det jag saknar just nu är en massa sprit, rakblad och deppig musik. Istället sitter jag med nästan helt läkta armar och inte ens en cola att dricka. Jag är törstig, men vatten är så tråkigt. Men nyttigt. Hm...
Har syndat denna helgen. Chips och choklad, ajaj. Men det fixar vi i veckan!

Bjuder på lagom charmiga bilder på lilla mig. Har även sytt om löshåret så slingorna är smalare, kan slänga in bild på det sen om någon vill se hur det ser ut på.
Och för den som undrar så är det min vanliga lilla "gay viftnings" pose på de första två bilderna. Tredje bilden är bara random och den fjärde ser ut som första. Helt onödiga bilder, men ni bad om bilder så, yes, skyll er själva.

Mamma och Tommy tittar på Jurassic Park III på Tv4 film. Den är inte bra, så jag ser den inte. Det och för att jag har en liten fobi för dinosaurier. Är livrädd att någon idiotisk forskare ska råka göra något fel när de föder fram dinosaurier så de kommer springa löst och anfalla och döda alla. Har nämligen läst om att forskare skapar dinosaurer någonstans i världen. Hur eller varför vet jag inte. Men usch, säger jag bara. Fy. De är ju läskiga!

Det är svinkallt både inne och ute och jag fryser hela tiden. I soffan sitter jag med täcke omkring mig och när jag sover har jag två täcken på mig. Och mamma och Tommy, även Jesper, tycker det är varmt. De är knasiga!

Saknar sällskap så ska nog kolla MSN om det finns något intressant där. Annars spelar jag nog klart vattentemplet i Zelda (ocarina of time.)

Jag mår inte bra. Jag är bara väldigt bra på att låtsas och prata om annat.

 

Julia

Du är så vacker, min kära.



Du är duktig som låter bli rakbladen, men det är synd att tanken finns där.

HannaH

<3

Nadja

såfin.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info