Kent

 

Hör du mig
Hör du mig
Kan du höra mig
Hör du mig
Hör du mig
Allt det här är för dig
Hör du mig
Hör du mig
Kan du höra mig
Allt vi sagt allt vi gjort
Blev en sång för dig


Kent- Sundance Kid

Lyssnar på Kent. Minns konserten, gråter en skvätt och känner känslan jag hade när jag stod där längst fram till vänster, fast höger om man såg ur bandets vinkel.
Det är få band som påverkat mig så som Kent gjort. De får mitt hjärta att slå konstiga slag, inte de där raka studsande vanliga, utan pirutett skutt. Det är skutt av kärlek. Ren kärlek. För Kent är ren kärlek, i mp3 format.

Jag kommer aldrig glömma slutnumret från den där kvällen. Min favoritlåt: Mannen i den vita hatten.
Det var inte bara en låt de delade med sig av, det var även en känsla. En känsla av frihet. Tusentals röda fåglar sprutades ut ur en maskin under låten. Fåglar med Kent texter på. Jag har tre sådana fåglar hemma, och de ska jag rama in någon dag. Någon dag snart.

Vilket är ditt favoritband, och vilken är din favoritlåt med dem?
Saga

The Fray - How to save a life (L)

Muff

Sötnos!



Black veil brides just nu, favoritlåten måste nog vara Knives and pens :)

Muff

Och även låten Perfect Weapon med samma band :)

Tintin

Åh deras konserter är underbara =D såg dem i Malmö den 14 mars trots 40 graders feber. Kent är mitt favoritband, och Mannen i den vita hatten är också min favoritlåt <3

bec

plumb - damaged



em, du finns i mitt hjärta.

Empa

Mina favoriter är nog Kent och Håkan Hellström för tillfället. <: Vilka låtar som är bäst vet jag dock inte, typ alla är hur awesome som helst ahaha.



och, du är så fin. vackring.

Julia

Fyfan vad du är vacker! Jag önskar att jag vore lika vacker som du..



Jag vet inte vad som är min favorit inom musikens värld, det finns så mycket bra.

HannaH

jag är så lycklig över att jag fick dela den upplevelsen med dig. trots att vi satt och frös i evigheter innan så var det så värt. att spendera den tiden med dig, och sen hela konserten, det var ett sånt lyckorus, det kommer jag aldrig glömma

josefine.

åh jag vet hur det känns att ha den där känslan.

världens finaste band.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info