Julklappsönskningar

+

Den hemliga piercingen!

Förhoppningsvis blir detta mina julklappar till mig själv. Är tveksam till att jag kommer ha råd med mer efter piercingen, haha. Den är dyr och jag är fattig. Ingen bra kombination där inte.
På första bilden ser ni mina favoritlösögonfransar och på andra bilden ser ni carnation pink hårtoning som jag vill ha. Har man i den endast en kort tid så blir den inte så stark rosa och det babyrosa jag vill ha, så det blir fint det.

Hoppas på mycket pengar i jul men det lär det inte bli. Sad but true. Kan ju alltid hoppas man hittar en tusenlapp på gatan, haha.

nadja

Måste bara utan vidare förklara för dig Emelie, hur jävla vacker du är.

Hur mycket jag skulle vilja dö tusen gånger om genom att man hängde mig upp och ner i en köttkrok och skar mig i bitar,

för att se ut som du

Hejdå.

Fannii

Åh, ska du göra piercingen snart? :D Jag är jättenyfiken! <3

Fannii

Måste också berömma dig för nya designen, jag gillar den jättemycket! :D

Du är så duktig Emelie, puss!<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info