Inte duktig längre

Jag vill skära, behöver skära och måste skära. Behöver lugnet, trösten och blodet. Behöver något varmt omkring min kalla kropp. Behöver något som värmer mitt stenfrusna hjärta.
Jag skiter i om bladet är minre än en halv centimeter brett. Jag måste använda det.
See? Man kan vara duktig, men inte föralltid.
Anonym

Jag tycker du ändå är duktig.

Maskrosmor

Kram Vetdu... Jag är ändå stolt över dig för att du försöker och gör ditt bästa. Mer kan ingen begära...

maskros

Jag har också varit fast i det där... Men nu är det över ett år sedan jag gjorde det. Det är svårt och jobbigt när man kommer till den situationen att man vill göra det. Jag har dock ett fusk, en klippa. Han hjälper mig genom det.

Kämpa vidare <3

Saga

Kram på dig.

Btw, cool design! (Y)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info