Duktig tjej

Jag är helt slut! Har spenderat hela dagen åt att städa och rensa ut min systers rum, packa ner i kassar och lådor och damma och dammsuga alla garderober och dylikt. Och jag säger sanningen när jag säger att min systers svaga sida är att hålla rent efter sig. Tusentals stoora dammtussar har sugits in i dammsugaren och jag har dammsugit upp tre insekter; en pappa långben, en spindel och en nattfjäril. Så sjukt äckligt!
Ska fortsätta imorgon. Jag ska bo i systers rum och hon i mitt. Så vi byter, fast hon vet inte om det än, haha. Hon är ju hos sin kille i Vänersborg. Hon lär flippa när hon kommer hem, ehe.
Värst av allt är ju att hon har ett tomt stort jävla akvarie i rummet som tar upp massa plats. Ingen vill köpa det av henne heller, så det bara står där och samlar damm.

Jag peppar inför det nya året, som sagt tidigare, och hoppas det blir ett bra år. Jag ska i alla fall göra det bästa jag kan för att få det så bra som möjligt, även om jag mår dåligt och sådär. Men jag ska försöka, mer än så kan man inte göra.

Ska försöka ta bild imorgon. Måste hitta sladden först bara, haha. Och sen hatar jag verkligen bilder på mig för jag ser inte klok ut oavsett hur jag gör. Sminkade mig as najs tidigare under dagen just för att jag skulle fota men då såg jag ut som en clownhora i kameran. Fattar inte hur kamerans bild kan skilja sig så från spegelns. Helt sinnessjukt.

Jag hoppas ni alla hade en bra jul! Ni får gärna skriva någon rad om den i en kommentar. Det vore trevligt.
Nu ska jag sluta skriva här, för mitt finger svider. Papercut, aaj.
God natt!
Maskrosmor

Alltså, varför ska ni byta rum? Jag örstår inte riktigt.



Hur stort är akvariet som bara står?



Hur firade du julen? På julafton var jag mestadels i bil mellan min mor, farbror och svärföräldrarna. Hos min morbror hade min farmor, min far och min bror också samlats.



Sen på kvällen åt vi hos svärföräldrarna och julklappsutdelningen var senare på kvällen. Vad fick du som betyder mest för dig? Det mest betydelsefulla jag fick var nog en massageapparat av maken.



Vi är fortf kvar hos svärisarna. Åker hem imorn. Barnenn sover.

Skywalker.

julen var väl fin. åt som en gris, men ja. orkade inte med ångest på nyår. den fick komma inatt istället.



varför skall ni byta rum?

Maskrosmor

Sv - Ahh! Då förstår jag att ni byter. Vad tyckte din syster om det då?

Faidrah

- skribent på http://faidrah.blogg.se/

Fantastisk blogg som jag alltid tyckt <3



/ Frida från MÅG om du minns ;3



Ta hand om dig ängeln puss.

Hei-na

- skribent på http://heddez.blogg.se/

Älskar dina snakebites , gjorde de ont? funderar på att ta :P

Julia

Åh vad duktig du är hjärtat!

Min fina, jag hoppas att ditt nya år blir lika fint som du är fin.

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info