Campix

Världens mest seriösa Emelie idag. Tar allt med en nypa salt, såvida det inte är något känslosamt. Älskar min skjorta, hihi. Och samlar på sjalar/bandanas, visste ni det? :) De är så fina ju!

Vad gör du nu och har du några mer planer för dagen?

Tilma

alltid så SÖÖÖT :D

Mimi

Jag håller med Tilma, + att jag gillar den sista bilden lite mer än dom andra på något sätt ;D

Lisette

Skitsööt :D

Ninni

- skribent på http://ninjapuff.se/blog/

Grymt fin!

Maskrosmor

sv - messa när du vill. De skulle va jättekul. Oroa dig inte för att jag skulle ringa för den risken e mindre än minimal, däremot svarar jag trol. på smset. I varje fall om jag har pengar på luren. =)

tilda

tihihi du är fin :)

Muff

Finis!

HannaH

du är så himla vacker <3

Anonym

Fin du är :*

Och nej det visste jag inte, roligt! :3 Själv samlar jag på ballografer och tuggummipaket T_T

elina :D

så cool (; <3

Skywalker.

du är finfinfin.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info