Bulletproof Heart

Godkväll folk. Idag var jag i skolan, hade Multimedia och det innebar programering. Vi ska få ett UFO att landa på ett berg, och det är svårare än det låter. Jättekomplicerad kodning!
Efter skolan tog jag mig till tatueringsstudion och frågade om pris och om man kunde boka tid redan nu. Den kommer gå på ett och fem med färg och allt antar jag, eftersom jag glömde säga att jag bara vill ha konturerna först. Han sa i alla fall 1500 så då borde han mena med allt? Tycker nästan det.

När jag kom tillbaks till NÄL hade jag fått brev från Johanna, min kontakt på socialen. Det stod att mötet imorgon kommer gå ut på att besluta vem som ska göra vad för mig och hur de gör det på bästa sätt. Hon sa även att det var därför jag inte kunnat flytta in hos Lillgården innan mötet, men hon sa ingenting om när jag kan flytta in. Frida, min ena kontaktperson här på NÄL, tror det kommer ta ca 2 veckor till. Hur fan kan det ta så lång tid för socialen att besluta om vem som ska betala? De tänker bara på pengar.

Snart är det jul och nyår. Har inga direkta planer. Kommer väl vara hemma antar jag. Dricka champagne och sånt. Åh, nu blev jag sugen på cider. Men läsk är inte bra för dig, Emelie.

Just nu lyssnar jag på My Chemical Romance. De är bra, riktigt duktiga. Har gillat dem några år nu faktiskt. Måste se dem LIVE någon dag också. Och The Used! Måste måste måste se dem LIVE. Utan musik är livet inte mycket. Jag tror faktiskt vi alla behöver musik för att leva. För musik är inte bara nöje, utan även glädje. Och vi behöver alla glädje för att orka med livet.

Får byta ut några låtar i mobilen också, men det gör jag ikväll. Nu vaknas kvällsmat. Kvällsmat = dricka te eller oboy. Oboy är inte nyttigt, men det finns bara Earl Grey te här, och det är inte gott.

Har inte kommit något vidare långt på designen heller för den delen. Men ska fortsätta imorgon och resten av veckan :)

Ha en bra kväll och en god natt! Puss
Maskrosmor

Usch!! Komuner mal så långsamt :-( Det vore ju skönt om de vore klart före jul i varje fall.



Hur e dina dagar nu. Hur är det att bo på ett sjukhus, är de lika illa som att vara inskriven? Har aldrig varit på en sådan avdelning som du är på nu, inte ens på besök. Kan du berätta hur det är och hur det fungerar?

Lina

Du hade kunnat fira nyår med mig och Hanna, vi ska fira tillsammans. Vi ska bara ta det lungt och se på film. Hehe.

Puss!

Tintin

Uj, ett och fem är rätt mycket pengar även om det inte är jättedyrt för en tatuering. Men den kommer säkert bli sjukt fin =) Har själv bokat tid för tatuering nr 2 och ska träffa tatueraren på torsdag ^^




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info