Avslag

 

Nu är jag hemma hos mamma! Har fotat lite bilder på vår underbara hund Tex som jag tänkte slänga upp. Han är finast, bara så ni vet.
Blir att stanna uppe så länge jag orkar idag, för det var ett tag sen jag var social på MSN på "riktigt".

För övrigt är jag förbannad. Jag har fått avslag på att bo hos Lillgården eftersom det bestämts att biståndsenheten är den som ska ta ansvar för mig. Lillgården håller inte längre en plats åt mig och även om jag ska överklaga så kan platsen bli tagen och då får jag bo i en egen lägenhet med boendestöd, men det är ingen som direkt gillar den idén, och jag är inte säker på om jag är redo för att bo själv än heller.
Vi ska i alla fall överklaga beslutet och anmäla socialtjänsten för att de behandlat mig så illa som de faktiskt gjort. De har lovat saker hit och dit och sedan inte hållt sina löften. Både BUP, NÄL och jag kommer göra anmälningar, och Elisabet på BUP tycker jag ska gå till tidningarna. Men vi får se hur jag gör.
Nu ska jag ladda upp bilderna på Tex. Hold on.
Bambi

Låter bra med anmälningar.



Btw, du kan ju inte stanna uppe för länge, om du nu ska komma till skolan. Om du inte gör det, så börjar jag skriva manus till vårat projektarbete, så att jag har något att göra imorgon + att vi inte står stilla. {:

Mimi

Dumma i huvudet dom är som inte håller vad dom lovar, väldigt dåligt av dom! Jättebra att du ska anmäla och överklaga!



Du är så fiiiin, btw!

Fannii

Men gud vad dåligt! Håller med bambi, låter riktigt bra med anmälningar. Åh va surt :c

Maskrosmor

Men herregud... Vad de ska hålla på... Trodde det var klart med Lillgården... suck



Hoppas det löser sig, och ja, jag tycker nog också att du ska gå till tidningarna, ibland hjälper det att ha massmedia i ryggen och sen tycker jag såklart att du ska anmäla och även överklaga.

becca

- skribent på http://notso....

ut med skiten i tidningen, det hjälpte mig faktiskt! å det kan ju bara bli bättre (för dig)ta alla chanser som finns, för du e värd mer.

Kimona

Skriv till metro, ttela och GP! Många som läser!

xd

shit vad fin du är ! :D

Anonym

Kan inte du och Bambi börja göra klipp till er youtube igen! :D

Fler talkshowar och sådant? :*




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info