21:13

Imorgon är det möte med min socialsekreterare. Är inte nervös eller så, bara spänd och förväntansfull. Jag hoppas erbjudandet om lägenhet står kvar och att jag kan flytta in innan jul, men känner jag Trollhättans socialtjänst rätt så kommer det endast bli av om de får en uppenbarelse av Gud eller något.

Mamma ska med imorgon. Mamma är bra på att säga åt folk när de gör fel. Det är inte jag.

Innan mötet är det skola, och jag och Bambi ska byta julklappar med varandra. Ska bli roligt att se vad jag får och jag hoppas Bambi gillar sina.
Har endast en lektion imorgon; Multimedia. Där håller vi fortfarande på med programmering, och jag måste få mitt UFO att krasha och byta färg. Får be Bambi om hjälp eftersom hon vet hur man gör. Hon är snabb på att lära sig nya saker och det är jag lite avundsjuk på. Vem skulle inte vilja ha lätt för att lära sig, liksom?

Idag är sista natten hemma. Morgondagens natt ska spenderas på NÄL och jag vill verkligen inte. Ska försöka fjäska med mamma om jag kan få bo här tills jag får annat boende, men just nu duschar hon. Hoppas på att jag får det, för jag blir galen inne på sjukhuset!

Snart jul, snart får jag pengar och snart kan jag tatuera mig! Jag längtar verkligen. Det kommer bli fint, det hoppas jag i alla fall på att det kommer att bli.

Nu ska jag packa, så uppdaterar imorgon. Hej då!

 

 

Fannii

Hoppas du kan flytta snart! Eller bo hos din mamma tills vidare, sjukhus </3

Och förlåt för att jag kommenterar varenda inlägg, men jag har inget vettigare för mig :D

PUSS<3

Maskrosmor

Hoppas innerligt att mötet går bra. Ja menar, du kan ju inte fortsätta bo på ett sjukhus i all evinnerlighet.



Förstår inte alls varför de ger ett beslut och sen ändrar sig...

Bambi

Hoppas mötet går bra.

Skywalker.

hoppas du får din lägenhet!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info