Vardagligt

Okej, nu ligger det till såhär: min kamera är död, helt svart när man startar den. Även om batterierna är fulladdade så är den lika svart ändå, så det blir ingen bild idag.

Dagen började med att jag och syster skulle titta på tatueringsbilder i Folkets Hus, men vi hittade inte bilderna, så vi fikade på Ritz konditori istället. Jag beställde en ostfralla och en vitchoklad och hallon bakelse. Den var sjukt god! Typ mumsfilbaba.
Efter det gick vi till Gina och Lindex. Jag köpte ett hårband på rean hos Gina, med pärlor och en svart rosett, och på Lindex köpte jag ett par snöleopards mönstrade strumpbyxor och ett rött läppstift.
Sedan bar det av hemåt, och nu sitter jag här.
Senare ikväll ska vi hyra film, och jag ska få bestämma vilken. Men jag antar det inte får bli en skräckfilm eftersom alla här är livrädda för sådana.
Comedy it is!

Nu dödar min rygg mig (idag igen) så jag måste sluta.
Pusshej!
Lina

Finfinfin blogg design!

moa freakin' carlberg ♥

jag fick minst 200 kommentarer på ett inlägg! :)

Cine

Vad är det som hänt med din rygg?

HannaH

låter finfint, saknad är du ska du veta <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info