Stå ut med mig, jag behöver dig

Ny header, vad tycker ni om den? Själv blev jag rätt nöjd med dessa nya fotografier. Men det viktigaste är ändå vad ni tycker, så svara gärna. Och inga dumma kommentarer om att jag har för mycket smink, för det är liksom meningen att det ska vara överdrivet.

I övrigt mår jag inte ett dugg bra och vill bara skära sönder hela mig och se ut som jag kom ut från en massaker.
Jag får så mycket kärlek och omtanke, men inte ens det tystar Molnet och rösterna som viskar, gapar och skriker. Jag är dömd att leva såhär, och ingen vänlighet i världen kan ändra det.
Idag var jag hos BUP, och jag kände mig kränkt efter att ha gått därifrån.
Elisabet: Du har inte mycket till liv som det ser ut idag, vad är det största felet med ditt liv?
Jag: Det är inget större fel på mitt liv. Jag är van vid allt nu.
Elisabet: Inget fel?! Du bor på Kortbo!

Tack för den, precis det jag vill höra. Att jag inte har något liv, och att det är fel på det liv jag leder. Jag har själv gjort valet en gång att skära mig, och sen för att jag skär mig för att rösterna och Molnet ska hålla käft betyder det inte att mitt liv inte är någonting värt. Bara för att inte jag är värd någonting betyder det inte nödvändigtvis att mitt liv inte är det också.
Jag trivs med mitt liv, även om jag hatar det. Jag hatar mig själv mer än jag hatar livet, och därför vill jag inte leva mer. Men som en vän en gång sade; "Man behöver inte alltid trivas i livet, man får leva ändå."
Men ärligt talat så vet jag inte om jag har någon större lust till att leva. Det är tråkigt, uttjatat och meningslöst. Vi ska alla en gång dö, och jag tycker jag levt tillräckligt länge. Och vem fan kan bestämma att självmord är fel? Känner man att sin tid är kommen ska man för i helvete inte hamna på psyket för det. Det är så känslokallt så det finns inte.
Nej vet ni vad, jag skulle kunna debattera om detta i timmar, men ingen skulle orka läsa mina meningslösa åsikter, så vi slutar här. Godnatt.
Natalie

Vilken fin blogg! Älskar din design! Har du gjort den själv? puss<3

Tilma

Tycker din nya header var AWESOME <3<3 så sjukt fin är du människa, fatta det !<3<3

HannaH

jag behöver dig, vi alla behöver dig, du anar inte hur mycket värme och kärlek jag fylls av så fort jag tänker på dig, du är en underbar vän, älskar dig. du förtjänar bara det bästa<3

Lina

Asfin! <3

/Lina

Bambi

Elisabet är en idiot, hon förstår inte hur du har det.

Du är bra, så sjukt bra <3

Julia

Din header är jättefin, älskling. <3



Du har rätt i det du säger, man väljer själv hur länge man vill leva och hur man vill leva. Men ibland kan man ju inte heller välja. Men jag tycker att du ska leva länge, för du är bra, och förtjänar det bästa. Men som sagt, jag kan inte bestämma och jag tänker inte tvinga dig, älskade du. <3

.

Du är så himla fin! Ditt hår är jättevackert verkligen, du passar så bra i ljusblondt. ^^ Du ser ut som en ängel tycker jag :)

Mimi

Din header är jättefin, och din bild... du är så himla vacker, mycket smink eller inte <3

Fannii

Jag gillar headern helt klart! Du är så vacker Emelie, och det som är det fina med dig är att din insida står över allt annat på vackerhetens prispall. Emelie jag vet inte hur jag ska få dig att förstå hur mycket jag älskar dig, och jag längtar i skala 32558465458993:1 tills jag får chansen att träffa dig! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info