När idag blir igår, kommer du att älska mig då?

Idag var jag och Bambi och fotade, men det regnade så mycket att vi bara tillslut tog massa random lolbilder. Här är iaf en bild på oss båda, och observera hur söt Bambi är! Visst är hon sjukt fin?
*alla kommenterar hur fin Bambi är, tack!*

Jag har världens dåligaste hår och sminkdag. Av alla bilder vi tog är det här den enda jag ser normal ut på. Och jag måste verkligen gå ner i vikt. Ser ju ut som en uppblåst padda. Fyfan.
Nej, nu blir det hårda tag här. Ner ska jag gå, men hur lång tid det kan ta är en annan fråga...
I övrigt: Tack Bambi för en kanondag! :3

Cine

Jag tycker ni ser finfina ut båda två.



Önskar du kunde se på dig själv med mina ögon, då skulle du se hur perfekt du är.

Bambi

Det är du som är fin & haha, inget att tacka för. Det var du som gjorde dagen. <3 (:



Våra lol-bilder är awesome, okej? D:

Nadja

Bambi är fin.

Det är du med. Du är vacker.

Empa

Bambi är fin jaa, men det är du oxå, ni är så fina o söta, inget snack om saken! :3

Cine

Bara så att du vet så finns du med i min blogg idag. Du kan gå och kika om du vill. kramis

Muff

Både du och Bambi är galet söta!

elin

bambi är sjukt fin :D

och du med ofc!

Mimi

Bambi är fin, men du är likaså och sida vid sida blir ni otroligt vackra tillsammans!

Maskrosmor

Har du bytt bakgrund igen? // Cine

F R I D A-what it's like to be me

bambi är oehört fin, men vet du? det är du med.

Julia

Ni är så otroligt vackra båda två. Verkligen, <3

HannaH

jissus, de va änna vackra flickor på bilden! och jag ÄLSKAR hela din outfit på bildeeen <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info