Har aldrig träffat folk som er

Det finns så många jag älskar, så många som berört mig, och som jag känner att jag svikit.
Så många löften, så många vackra ord, men ändå förstör jag bara allting i ett ögonblick.

Alice, jag älskar dig. Oavsett vad du gör, hur du gör det eller om du mår bra eller dåligt. Jag älskar dig från djupet av mitt hjärta, Tigersyster. Och vi ska klara det här tillsammans. Hand i hand, föralltid.

Victor, det var längesedan vi pratade, men än ligger kärleken kvar i mitt hjärta och gror. Du är en fantastisk vän som jag älskar enormt mycket och jag hoppas vi en dag kan ses öga mot öga, omfamna varandra och viska att allt kommer bli bra. Glöm aldrig att du är värdefull!

Fannii
, min älskade vän, med våra galna konversationer och storslagna vänskap. Du delar med dig så mycket av dig själv, verkligen ger, och det beundrar jag dig för. Du är en underbar ängel och jag längtar till döds till den dagen vi kramar om varandra!

Julia, från första gång vi pratade insåg jag att du var speciell, unik. Du har ett sätt att formulera dig på som ingen annan har, och det med ren ärlighet och uppriktighet. Det är inte många som kan, och för det älskar jag dig. Sedan att du är en bedårande vän som jag alltid kommer hålla kärt är plus i kanten, om du förstår mig. Jag älskar dig!

Nellie, även om vår kontakt dött ut kommer jag aldrig bli av med det du skrev på mina röda Converse;
"om jag vore lebb skulle jag vara det i dig."
Du förändrade mig till det bättre genom din enorma vänlighet och ditt öppna hjärta. Din famn är som cashmire och jag kommer alltid att älska dig oavsett hur bra eller dålig kontakt vi har.

HannaH, du räddade mig från botten av depressionen. För det är jag i evig skuld till dig, och evigt tacksam. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dig, eftersom det är omöjligt att beskriva sådan kärlek. Jag hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig och för alla andra. Jag kan inte ens stå om du inte ser på, och färglös som en tår blir jag utan dina andetag.

Jag sparar den mest betydelsefulla till sist. Nämligen Bambi.
Bambi, jag hoppas du insett att du räddade mitt liv för snart tre år sedan. Jag gav upp, var nära på att verkligen ta mitt liv av all olycka jag kände. Men så började jag på MÅG och träffade dig, en riktig vän. Kommer aldrig sluta älska dig, oavsett vad som händer!

Det finns många fler som jag älskar och bryr mig om. Men inlägget kan inte bli hur långt som helst. Jag hoppas ni andra redan vet hur mycket ni betyder för mig, och att även ni bidragit till att jag är här idag.
Älskar er alla, då nu och föralltid!

moa freakin' carlberg ♥

missa inte min 'dagens blogg' tävling! remember - vi båda vinner på det, jag får fler kommentarer, du får fler läsare! inga förlorar. du får dessutom ett själporträtt ritat utav mig! :)

Victor....

<3

Bambi

Jag älskar dig <3

Fannii

Emelie du gjorde mig just glad! :'D

Ovetandes om vilket datum vi kommer ses så räknar jag ändå ner till dess! <3

Julia

Jag älskar dig, underbara du. <3

Alice

Jag älskar dig, det vet du.

Now, and for all eternity.

HannaH

När du skriver sånna där fina ord, läser jag dom om och om igen med tårar längs kinderna, kan inte förstå att det är mig du menar, jag är så evigt tacksam att jag har dig, att vi hittade varann, och tro mig, du har hjälpt mig upp, du håller mig uppe, du är helt underbar emelie, jag älskar dig från djupet av mitt hjärta, du betyder så obeskrivligt mycket för mig, puss på dig min stjärnängel <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info