Another day at school

Ni får en dålig cam bild för att min kamera är död.

Dagen var faktiskt helt okej. Lite panikångest här och där, men skolan var i alla fall rätt rolig.
Efter skolan skulle jag ha möte med soss klockan fyra, så jag och Bambi satt och väntade i deras entré i hela två timmar. Eller ah, Bambi drog hem tjugo över tre ungefär, så resterande tid väntade jag ensam och hade panikångest pga alla blickar.
Mötet gick bra, och nu sitter jag här på Kortbo hungrig som ett as. Men det blir mat till kvällen, inget innan. Te möjligen, kanske en frukt eller så. Men ingen mat.

Jag är sjukt trött och orkar inte uppdatera så mycket just nu.
Om Bambi orkar msn så kommer det komma bilder från dagen lite senare. Vi knäppte nämligen några kort, hihi.

Det var allt för mig just nu. Tjing.
Julia

Åhh.. Vackra du!

Maskrosmor

Tänker på er båda. (dig och Bambi) Ge varandra varsin kram från mig nästa gång ni träffas.

Hemligt.

Söt.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info