Vårsol

Brinn hjärtat brinn
Vår fiende är rädd om sitt skinn
Det räcker med en gnista ett bloss
Dom skulle vilja vara som oss
Kent -
Kärleken Väntar

God eftermiddag alla söta bloggläsare som kikar in. Förutom på er anonyma tykna idioter utan något liv...
Idag har jag faktiskt varit ute lite, haha. Inte bara med Tex, utan även i trädgården och njutit av solskenet.
Det är riktigt skönt ute! Verkligen hoodie/långärmat väder och till och med tshirt väder om man har  lite extra värmande fett som jag har, haha.
Sitter i min Hello Kitty tshirt från H&M's barnavdelning (haha, jag kan egentligen inte ha 170 men denna går fast den är jävlans kort) och så en svart cardigan från Gina och så mjukisbyxor. För jag älskar mjukisbyxor.
Kan verkligen inte ha jeans inomhus, får typ ryck.

Snart ska jag måla naglarna svarta och sen ska jag försöka få fason på mitt hår, för det ser ut som jag vet inte vad.
Skulle tuppera det men det blev bara skit av alltihop. Längtar tills mitt hår vuxit ut mer. Då kan jag fluffa det som jag hade förra året. Saknar det som fan. Vart tog egentligen mitt hår vägen?
Kom precis in från en runda med Tex, det är sjukt varmt ute. Gick i bara cardigan och tshirt och är typ as varm.
Så himla bra, våren är här!

Nu är det som sagt påsklov och jag har typ ingenting att göra.
Så det blir en del bloggande och dator för min del, jao.
Hej då!<3
Johanna slash Puff

sv: Tack! :D

din var inte så pjåkig den heller!

Muff

Låter som om du har varit med om en jättehärlig dag och det är jag glad över!

Har addat din msn nu också! :)

Amandaaaaa

- skribent på http://killdoll.blogg.se/

sv: AW TACK <3

Du va ju jätte gullig, weeey :D

Emma

sjukt skönt att man känner att det börjar bli varmt och så! :D

fin designen är förresten!

fia

skitsöt design! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info