Trädgårdsarbete och solbränna

Nämen hallå!
Har vart ute hela dagen i trädgården och krattat löv, tagit bort döda kvistar och blommor från alla rabatter samt solat lite. Men konstigt nog har jag bara fått färg på vänster sidan av ansiktet. Så imorgon lär jag ju se helt knasig ut.

För övrigt har mina dagbokskort till DBT:n försvunnit. Och jag ska till BUP imorgon, för mitt individual samtal.
Elizabeth lär få rycket om jag inte fyllt i dem, så måste hitta dem.

Tomb Raider spelen är klara, så nu är det bara att se om de funkar också.
Ska se om jag får låna mammas dator imorgon så jag kan göra om min bloggdesign till rosa.
Gillar den jag har nu, men rosa är ändå finast!

Ha det bäst, vi hörs. Puss

P.S Jag har fått fräknar.
Muff

Vädret är ju hur härligt som helst!

Är du fortfarande förkyld? <3

emina

du har säkert bara förlagt dom . du hittar dom nog om du letar noga :)

Astrid

Lust att har ett länkbyte? :D

Försöker få igång båda mina blogg ordentligt... du vet få fler läsare och sånt.

Så... vad sägs? <3

Astrid

Du skriver om lite om mina bloggar på din blogg och länkar till de

Och jag gör likadant på min blogg fast om dina bloggar :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info