Skola, screentryck och knasigheter

Hej och hå så kan det gå!
Nästa vecka kommer bild på min egen tryckta tröja och min egentrycka påse. De är helt fel och failade men det är charmigt på något sätt. Var tvungen att skvätta färg på dem för att det inte skulle synas att det kommit färg utanför, så nu ser de väldigt... fläckiga ut så att säga.
På onsdag nästa vecka piercar jag snakes och det kommer bli awesome! Är nästan helt frisk nu och det känns jättebra.
Bild kommer lite senare då jag får låna mammas dator och redigera upp den lite för den är lite mörk och sådär. Sen vill väl de flesta ha perfekt hy på bild också, så det ska jag försöka ordna. Det är inte det att jag har dålig hy, för det har jag inte, men jag har så jävla mycket fräknar! Och de klär mig inte.

Började halv två idag men vaknade redan klockan 10 för jag kunde inte sova. Har i alla fall sluppit att snyta mig 24 timmar om dygnet nu, men hostan har blivit värre och jag låter som en hostande get.

Idag har jag varit en pajas både i skolan och hemma, det är lite så jag är. Väldigt estetisk och sprattlig och sprallig. Har gått runt och sjöngt, dansat, hoppat och skådespelat för både mig själv och familjen och Bambi såklart.
Det är roligt att vara en clown ibland, även fast clowner i sig är läskiga! Men jag har alltid varit en pajas och kommer alltid att vara, så det är väl bara att man förbereder sig på det när man ska umgås med mig.

Nu ska jag inte störa er läsare mer med mina fåniga tankar och dagliga berättelser. Laddar som sagt upp bild senare. Ha det!
Emma

Kommer bli snyggt med snakes!

Åh, hosta är jobbigt D:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info