Ojdå!

Haha shit, jag skulle godkänna kommentarerna så råkade jag trycka på "Ta Bort" istället för "Godkänn".
Förlåt, men jag minns ändå vad ni skrev.
Tips till Emina! På Cubus herravdelning har de just nu AS SNYGGA tshirtar för 199:-
Visst är det dyrt för en tishirt, men de är as snygga med b la Superman motiv på och många andra hjältar.
Skulle köpt den gröna om jag haft mer pengar.
Och Verran, varsegod för koden!
Och det skulle kanske vara snyggt att blanda turkost med rosa, vi får se om jag vågar mig på det. Men jag tror nog ändå jag kör i enskilda perioder. Älskar blått, rosa och grönt. De färgerna ihop är grymt najs, frågan är: har jag råd? Och det har jag nog inte med denna månads studiebidrag. Men har jag lite rosa och blå färg kvar till sommaren så kan man ju bara köpa till en grön burk färg så kan man blanda ihop det till riktigt härliga kombinationer!
Länge leve färgglatt hår och färgglada kläder!

Och en fågel viskade i mitt öra att det kommer ett SingStar med Kent! Tror dock inte det kommer till Nintendo Wii?
Någon som vet?
Skulle vara bäst att äga ett sådant. Typ födelsedagspresent give me right now!


Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva för dagen.
Vi hörs imorgon, då kommer bilder om jag har en bra dag, haha. Eller nej förresten... Ska ju duscha. Dusch = dålig hårdag för mig. I två dagar efter... *Suck*

Aja vi hörs. Heido!
maria

köp osis! sån -> http://tindra83.webblogg.se/images/2009/osis-dust-it_38657603_46223056.jpg



så slipper du flygit å jobbigt hår :) funkar asbra

HannaH

ja singstar kent, ja blev mega glad, det kommer dock bara till playstastion 2 och 3

jag fyller 30juni :;) ett tag kvar ;) <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info